Galioja nuo: 17/10/2025
Pardavėjas: Verslių žmonių asociacija, į. k. 306879152, Gedimino g. 22A-14, LT-44319 Kaunas
Svetainė: turbolink.lt
Klientų aptarnavimas: administracija@turbolink.lt
Šios Prenumeratos sąlygos (toliau – Sąlygos) reglamentuoja narystės ir kitų periodiškai apmokestinamų paslaugų (toliau – Prenumerata) įsigijimą, apmokėjimą, teikimą, automatinį pratęsimą ir nutraukimą svetainėje turbolink.lt.
1.1. Sąlygos parengtos ir taikomos vadovaujantis Lietuvos Respublikos galiojančiais teisės aktais (įskaitant, bet neapsiribojant, LR Civiliniu kodeksu, vartotojų teisių apsaugos ir elektroninės prekybos reglamentavimu) bei taikytinais ES teisės aktais.
1.2. Jei kuri nors šių Sąlygų nuostata prieštarauja imperatyvioms teisės normoms, taikomos pastarosios.
1.3. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas patvirtina, kad susipažino ir sutinka su šiomis Sąlygomis, Privatumo politika, Slapukų politika ir Grąžinimo/atsisakymo sąlygomis.
Pirkėjas – veiksnus pilnametis fizinis asmuo ar juridinis asmuo, įsigyjantis Prenumeratą.
Prenumerata – periodiškai apmokestinama paslauga (pvz., narystė, turinio/programų prieiga), kurios apimtis aprašyta produkto puslapyje.
Atsiskaitymo laikotarpis – mėnesinis laikotarpis, kuriam taikomas mokestis ir kuris automatiškai pratęsiamas, kol Prenumerata nutraukiama šiomis Sąlygomis.
3.1. Planai, funkcijos, apribojimai ir prieigos taisyklės nurodomi produkto puslapyje. Planai yra vieno asmens (daugiavietės paskyros/komandos šiuo metu nesiūlomos).
3.2. Pagrindinė pardavimo teritorija – Lietuva; pirkėjai iš kitų šalių gali įsigyti laikydamiesi šių Sąlygų ir galiojančių teisės aktų.
3.3. Kainos pateikiamos eurais (EUR). Pardavėjas nėra PVM mokėtojas – kainoms PVM netaikomas.
3.4. Kainų pakeitimai taikomi nuo kito atsiskaitymo laikotarpio, apie tai pranešant el. paštu prieš 30 kalendorinių dienų. Nesutinkant su pakeitimu, Prenumeratą galima nutraukti iki įsigaliojimo dienos (žr. 7 skyrių).
4.1. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas pasirenka planą, pateikia mokėjimo duomenis, patvirtina užsakymą ir gauna užsakymo patvirtinimą el. paštu.
4.2. Prieiga prie paslaugų suteikiama po apmokėjimo (paprastai per kelias minutes, bet ne vėliau kaip per 24 val.).
5.1. Atsiskaitymai vykdomi per Paysera ir Stripe (taikomos jų taisyklės ir saugumo reikalavimai).
5.2. Pirkėjas suteikia teisę periodiškai nuskaičiuoti mokestį už kiekvieną mėnesinį atsiskaitymo laikotarpį iki Prenumeratos nutraukimo.
5.3. Sąskaita faktūra pateikiama elektroniniu būdu po kiekvieno apmokėjimo.
5.4. Nepavykus apmokėti, bus atlikti pakartotiniai bandymai. Jei apmokėjimas nepavyksta per 7 kalendorines dienas, prieiga gali būti laikinai sustabdyta iki sėkmingo apmokėjimo.
6.1. Prenumerata galioja mėnesį nuo pirmojo apmokėjimo dienos ir automatiškai pratęsiama tokiam pačiam laikotarpiui, kol nutraukiama.
7.1. Nutraukimas iki pratęsimo. Prenumeratą galima nutraukti susisiekus el. paštu administracija@turbolink.lt, ne vėliau kaip likus 3 darbo dienoms iki automatinio pratęsimo. Nutraukimas įsigalioja nuo kito laikotarpio; už jau pradėtą laikotarpį sumokėta suma paprastai negrąžinama, nebent numatyta kitaip teisės aktuose ar šiose Sąlygose.
7.2. Po užsakymo – trumpiausiu terminu pagal įstatymus. Vartotojas (fizinis asmuo, veikiantis ne verslo tikslais) gali pasinaudoti įstatymų suteikta atsisakymo teise trumpiausiu įmanomu terminu, atsižvelgiant į paslaugos pobūdį ir teisės aktų išimtis (pvz., visiškai suteikta paslauga ar paslaugos pradėjimas su sutikimu prarasti atsisakymo teisę).
7.3. Pardavėjo nutraukimas. Pardavėjas gali nutraukti Prenumeratą dėl esminio pažeidimo (pvz., skolos, piktnaudžiavimo), apie tai informuodamas el. paštu.
7.4. Nutraukus Prenumeratą prieiga nutraukiama pasibaigus apmokėtam laikotarpiui, išskyrus atvejus, kai taikomas teisės aktų nustatytas ankstesnis nutraukimas.
8.1. Bandomasis laikotarpis (jei taikomas), jo trukmė ir ar reikalinga banko kortelė – nurodoma konkretaus produkto puslapyje. Nepageidaujant pereiti į mokamą planą, Prenumeratą reikia nutraukti pagal 7.1 p.
8.2. Kuponai/nuolaidos taikomi pagal jų taisykles ir galiojimo terminus; pasibaigus – taikoma standartinė kaina.
9.1. Prorate (proporcinio perskaičiavimo) nenaudojame.
9.2. Bet koks plano pakeitimas įsigalioja nuo kito atsiskaitymo laikotarpio. Už einamą laikotarpį mokestis nekeičiama ir nekompensuojama.
10.1. Paslaugos apimtis ir funkcijos nurodomos produkto puslapyje ir (ar) paskyroje.
10.2. Planai skirti vienam asmeniui; prieigos dalijimas su neautorizuotais asmenimis draudžiamas.
10.3. Draudžiama pažeidinėti techninius apribojimus, platinti turinį be leidimo, naudoti paslaugą neteisėtai.
10.4. Pardavėjas gali laikinai sustabdyti ar riboti paslaugų teikimą dėl priežiūros, atnaujinimų ar force majeure.
11.1. Visa teikiamo turinio ir medžiagos intelektinė nuosavybė priklauso Pardavėjui ar jo licencijų davėjams.
11.2. Be raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti, platinti, viešai skelbti ar kitaip naudoti turinį komerciniais tikslais.
12.1. Pardavėjas neatsako už laikinus paslaugos ar trečiųjų šalių (Paysera, Stripe, el. pašto tiekėjų) sutrikimus ar nuostolius, kilusius dėl nenugalimos jėgos (force majeure).
12.2. Kompensacijų/SLA politika netaikoma, nebent aiškiai nurodyta konkretaus produkto puslapyje.
Pirkėjo teisės:
a) Gauti prieigą pagal pasirinkto plano apimtį ir pagalbą per administracija@turbolink.lt.
b) Gauti sąskaitas ir informaciją apie kainų/taisyklių pakeitimus.
c) Nutraukti Prenumeratą 7 skyriuje nustatyta tvarka.
d) Teikti skundus ir gauti atsakymą teisės aktuose numatytais terminais.
Pirkėjo įsipareigojimai:
a) Pateikti teisingus duomenis, užtikrinti savalaikį apmokėjimą.
b) Nenaudoti paslaugos neteisėtai, nepažeisti intelektinės nuosavybės, nedalintis prieiga.
c) Laikytis šių Sąlygų ir produkto puslapiuose nurodytų taisyklių.
Pardavėjo teisės:
a) Keisti planų apimtį ir kainas laikantis 3.4 p. informavimo tvarkos.
b) Laikinai apriboti prieigą esant skolai, saugumo rizikai ar piktnaudžiavimui.
c) Taisyti akivaizdžias technines ar kainodaros klaidas ir informuoti Pirkėją.
Pardavėjo įsipareigojimai:
a) Suteikti paslaugas pagal planą po apmokėjimo.
b) Tvarkyti asmens duomenis pagal Privatumo politiką.
c) Nagrinėti pretenzijas ir atsakyti per 14 kalendorinių dienų, jei teisės aktai nenustato kitaip.
14.1. Duomenys tvarkomi pagal Privatumo politiką: https://turbolink.lt/slapuku-politika-es/
14.2. Slapukų naudojimas aprašytas Slapukų politikoje: https://turbolink.lt/slapuku-politika-es/
15.1. Ginčai sprendžiami derybomis. Nepavykus – vartotojas gali kreiptis į VVTAT arba naudotis ES ODR platforma: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
15.2. Taikoma Lietuvos Respublikos teisė; teismingumas – pagal LR teisės aktus.
16.1. Pardavėjas turi teisę keisti šias Sąlygas; reikšmingus pakeitimus praneša el. paštu ir (ar) Svetainėje.
16.2. Nauja redakcija taikoma nuo paskelbimo dienos naujiems užsakymams ir nuo kito atsiskaitymo laikotarpio esamoms Prenumeratoms, jei nenurodyta kitaip.